Vind hier alle informatie hoe je je producten online kan bestellen of reservereni in één van onze afhaalpunten.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • Mastercard
  • Visa
  • Paypal
  • iDEAL
  • Bancontact

Krijg ik een factuur?

We voegen standaard geen factuur aan je bestelling toe, maar je ontvangt een elektronisch factuur  per e-mail (PDF).

Ik heb een geldig BTW-nummer, kan ik bestellen zonder BTW?

Voor België, Nederland en Luxemburg kan je jouw BTW-nummer ingeven bij de checkout. Je zal in het geval van een geldig BTW-nummer uit Nederland en Luxemburg een factuur ontvangen zonder BTW. Met een geldig BTW-nummer in België zal deze er echter wel bijgerekend worden, maar kun je deze inbrengen bij jouw BTW-aangifte.

Ik wil een product bestellen maar vind het niet online?

We hebben deze online shop specifiek opgezet voor een selectie van relevante producten rond asperges koken. De selectie van deze producten is vanzelfsprekend met de grootste zorg gebeurd. Voor onze andere producten kun je terecht bij onze erkende verkooppunten.

Vind een verkooppunt bij jou in de buurt via:

Ik koop niet online maar wens een product te reserveren en af te halen.

  • Aspergeskoken.be geeft je de mogelijkheid om je producten online te reserveren bij een winkelpunt bij u in de buurt. Voor de lijst van deelnemende winkelpunten kan je hier terecht. Verdeelpunten
  • Bij het reserveren van producten betaalt u niet in de online winkel maar bij de verdeler bij het ophalen van je producten.
  • Bij een reservatie geven we je selectie door aan de gekozen verdeler. Je krijgt een email van je reservatie, dezelfde email wordt naar de verdeler verstuurd zodat hij op de hoogte is van je reservatie. Aangezien we geen zicht hebben op de voorraad bij de verdelers, bel je best even om je ervan te verzekeren dat er voldoende voorraad in de winkel aanwezig is wanneer je je reservatie wenst af te halen.